03 January 2012

Status FB - orang lain pun rasa annoyed.

Masih ingat post aku tentang betapa annoyingnya aku rasa bila ada beberapa jenis status / shoutout di FB? Lupa..klik sini untuk revision.

Jalan-jalan di blog para bloggers yang gamat membicarakan tentang Adam Adli Safwan Anang..tiba-tiba ter-jump ke blog ini. Terus terketawa membaca ulasannya. Lebih kurang aku, cuma I love this post. Mula-mula nak buat ulasan sendiri, tapi daripada aku ceduk idea orang, apa kata aku terus letak link je untuk korang-korang direct terus ke blog dia. Credit to him. Maaf, I bukan pem-plagiat.

Pasal Adam Adli Safwan Anang..hahaha! Apasal dorang ni taksub bebenor dengan pagar utama UPSI ni? Boleh tak pi buat kecoh kat tempat lain.

Sekian sahaja, post paling ringkas untuk hari ini.

No comments:

Post a Comment